JHL Wiitaunioni ry os. 264

Tervetuloa JHL Wiitaunioni ry os. 264 kotisivuille!

Sivuiltamme löydät tietoa yhdistyksestämme, sen tapahtumista, hallituksesta ja sen toiminnasta sekä ajankohtaisista asioista.

JHL Wiitaunioni ry tarjoaa jäsenilleen edunvalvontaa, luottamusmiehen tuen ja yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia.

Yhdessä voimme työpaikan hyvinvointiin.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Yhdistyksesi somessa:

Facebook: JHL Wiitaunioni ry os. 264

Ammattiliitto JHL - tähtiammattilaisten liitto

Liity jäseneksi

Yhdistyksemme jäsenenä saat monia etuja! Liittyminen tapahtuu helposti joko verkossa tai paperisella liittymislomakkeella.

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

Oma JHL-yhdistyksesi Wiitaunioni ry tarjoaa sinulle mm. myös nämä jäsenedut:

• Viitasaaren uimahallille / voimailusalille 20€ per vuosi tai paikallisen kansalaisopiston kurssille osallistumisesta 20€ / vuosi.
  • Kulttuuritapahtumaan 20€ / vuosi. (Teatterit, konsertit, festarit jne.)
  • Pikkujoulut
  • Muita mukavia yhteisiä tapahtumia / retkiä.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.