Tietoa meistä

JHL Wiitaunioni ry os. 264 tarkoituksena on koota yhteen Viitasaaren Kaupungin, Pihtiputaan kunnan ja niiden kuntakonserniin kuuluvien yhteisöjen palveluksessa liiton sopimusaloilla työskentelevät ja opiskelevat henkilöt.

Kauden 2020-2022 jäsenetuudet

• Viitasaaren uimahallille / kuntosalille 20€ per vuosi tai paikallisen kansalaisopiston kurssille osallistumisesta 20€ / vuosi. (Uimahallilla etuuden saa korttia näyttämällä. Voimailusali / kansalaisopiston kurssi maksetaan itse ja toimitetaan kuitti yhdistykselle.)
  • Kulttuuritapahtumaan 20€ / vuosi. (Teatterit, konsertit, festarit jne.) Maksetaan itse ja toimitetaan kuitti yhdistykselle.
  • Pikkujoulut
  • Muita mukavia yhteisiä tapahtumia / retkiä.

Hallitus ja luottamusmiehet v. 2020-2021

Puheenjohtaja                               Ari Saastamoinen

Varapuheenjohtaja                      Helli Pasanen

Sihteeri                                           Janita Tyyskä